MÁRKÁINK

- TechnoLiving

Mi az a Scentliving?

A Scentliving egy olyan komplex illatmarketing szolgáltatás, amely hozzáadott értéket teremt a vállalkozása számára. Kíváncsi, hogyan tehető vonzóvá vállalkozása az illatok által?
Minden kedvenc márkánknak van egy illata. Még akkor is, ha ebbe eddig tudatosan bele sem gondoltunk. Éber borsmenta, álmos levendula vagy kalandos pézsma. Biztosan Önnek is eszébe juttatnak valamit ezek az illatok. Ha nem is konkrét márkákat, de érzéseket mindenképp. Egy illat ugyanúgy megkülönböztethető jel lehet egy márka esetében mint a logó, a szlogen, vagy a színek. Egyszerűen összenő a márkával és befészkeli magát a vásárlók fejébe. Például biztos Önnek is ismerős, amikor elsétál egy üzlet mellett és megcsapja az orrát egy kellemes illat, amitől nem tud szabadulni. Sok esetben be is csalogatja az embert a harmonikus illat az üzletbe azáltal, hogy érzéseket vált ki.
- TechnoLiving
Az illatmarketing lényege tehát az illatok tudatos felhasználását jelenti annak érdekében, hogy érzéseket váltsunk ki a vásárlókból. A különböző aromák nagyon erős hatással vannak ránk és tudat alatt befolyásolják döntéseinket. Vagyis egy megfelelő illattal vásárlásra ösztönözhetjük a látogatóinkat! Ki ne akarna a saját orra után menni, ha egy kellemes illatról van szó?
Kutatások is bizonyították, hogy erős összefüggés van az illatok és a vásárlói élmény között. A vásárlók sokkal tisztábbnak találják az üzletet, ha egy kellemes illatot éreznek vásárlás közben.
Egy jól megválasztott illat hatására megnő a koncentráció mértéke, ami nem csak a vásárlók, hanem a dolgozók körében is rendkívül hasznos lehet. Arról nem is beszélve, hogy a személyzet kedvességére és szakértelmére is hatással lehetnek a különböző aromák.
A legintenzívebb élményeket az illatoknak köszönhetjük. A washingtoni a Ritz-Carlton hotel például a cseresznyevirágok illatát csempészi be az épületbe, tisztelegve a város méltán híres cseresznyefa virágzást ünneplő fesztiválja előtt. De a szállodalánc kiotói épületében már egészen más, citrusos, kardamonos illattal találkozhatunk, egy kis jázminnal és almaborral meghintve. A hotelek tehát előszeretettel használják tehát az illatokat a látogatói élmény fokozására. Azonban nem csak számukra lehet érdekes és izgalmas ez az újfajta marketing eszköz, hanem minden vállalkozás számára, ahol fontos a vásárlói élmény.
- TechnoLiving

Miért hasznos az illatmarketing az Ön számára?

Ha vállalkozása van, biztosan Ön is szeretne minél több vásárlót vonzani üzletébe és vásárlásra ösztönözni őket. Ebben hatékonyan tud segíteni az illatmarketing, ugyanis ahol jó illat van, oda szívesebben megy az ember és több időt tölt ott.
Ezzel foglalkozik az illatmarketing, amelybe most Ön is bepillantást nyerhet kiegészítő szolgáltatásunk, a Scentliving által.

Örömmel segítünk kiválasztani az Ön márkájának megfelelő illatot, hogy ezáltal növelhesse üzlete értékét! Ez egy kiemelkedő lehetőség franchise vállalkozásoknak, irodaházaknak, hoteleknek és bevásárlóközpontoknak is – és természetesen minden üzletnek, ahol fontos a jó illat. Fontos, hogy még a vásárlói útvonalak és az enteriőr kialakítása előtt megkeressen minket, mivel így igazán hatékonyan, már a tervezési fázisban tudjuk segíteni Scentliving szolgáltatásunkkal.

- TechnoLiving
w

Kérjen időpontot üzletünkbe, ahol exkluzív ajánlatokkal várjuk.

Az Ön márkája milyen illatú? Mi segítünk megtalálni a tökéletes illatot!

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Vagy hívjon minket a +36 30 153 8470 telefonszámon.